برلاس کے تین کنویں.....

ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﯽ ﻗﯿﻤﺖ.... ﺑﺮلاﺱ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ۔ ﯾﮧ ۱۹۷۷ﺀ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ۔ ﺳﺮﮨﻨﺪ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺠﺪﺩ ﺍﻟﻒ ﺛﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻋﺮﺱ ﮐﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﺕ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﭘﺬﯾﺮ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﮔﻠﮯ ﺭﻭﺯ ﻗﺮﯾﺒﺎ ﺍﯾﮏ ﺳﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﻭﻓﺪ ﺳﺮﮨﻨﺪ ﺳﮯ ﻗﺮﯾﺒﺎ ۲۰ﮐﻠﻮﻣﯿﭩﺮ ﺩﻭﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﯾﮏ ﻗﺼﺒﮧ ﺑﺮلاﺱ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮﺍ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﻌﺾ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﮨﯿﮟ۔ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻭ ﺑﺴﯿﮟ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺸﺴﺖ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭﻓﺪ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﺪ ﻣﺴﭩﺮ ﺟﺴﭩﺲ)ﺭ( ﺻﺪﯾﻖ ﭼﻮﺩﮬﺮﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﯽ۔ ﮐﮭﺮﺩﺭﯼ ﻟﮑﮍﯼ ﺳﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﺷﺪﮦ ﻋﺼﺎ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﺎ، ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻨﺰﻝ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺎﺣﺐ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻧﮯ ﺧﺎﻟﺺ ﺩﯾﮩﺎﺗﯽ ﻟﮩﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺎ ﺍﻏﺎﺯ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﯾﮧ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺣﻘﯿﻘﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﻋﺮﻓﺎﻥ ﺗﮭﯽ۔ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺎﺣﺐ ﻗﯿﺎﻡ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻐﻮﯾﮧ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺍﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﺩ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻤﯿﺸﻦ ﮐﮯ ﺭﮐﻦ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﺎﻥ ﮨﺘﮭﯿﻠﯽ ﭘﺮ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺮﺍﺋﺾ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﮯ۔ ﺍﻧﮭﻮ ﮞ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﻢ ﺳﮍﮎ ﮐﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﺎﻧﺐ ﺟﻮ ﮨﺮﮮ ﺑﮭﺮﮮ ﮐﮭﯿﺖ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﮯ ﮨﻮ، ۱۹۴۷ﺀ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﺎﮞ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻭﮞ، ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺳﺮﺥ ﻓﺼﻠﯿﮟ ﮐﺎﭨﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﺭﻭﭖ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮯ ﭼﺎﺭﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﮐﺎ ﺭﺥ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺟﯿﺴﺎ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ۔ﺟﺐ ﻣﺠﮭﮯ ﭘﺘﺎ ﭼﻠﺘﺎ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﮔﺎؤﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﺩﺭﻧﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﻗﺒﻀﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﭼﻨﺪ ﺳﭙﺎﮨﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﻮﻥ ﮐﮯ ﭘﯿﺎﺳﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﮐﺮ ﺍﻥ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ۔ ﻣﮕﺮ ﮐﺌﯽ ﺑﺎﺭ ﯾﻮﮞ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﻣﻐﻮﯾﮧ ﮨﻤﯿﮟ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺳﺎﺗﮫ ﭼﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﺱ ﻭﺣﺸﯽ ﮐﮯ ﭘﮩﻠﻮ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﮐﮭﮍﯼ ﮨﻮﺗﯽ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﮈﺍﻝ ﻟﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺐ ﮨﻢ ﺍﺳﮯ ﯾﻘﯿﻦ ﺩﻻﺗﮯ ﮐﮧ ﺍﺏ ﻭﮦ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻏﻨﮉﮮ ﺳﮯ ﮈﺭﻧﮯ ﮐﯽ ﻗﻄﻌﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﭼﻠﻨﮯ ﭘﺮ ﺭﺿﺎ ﻣﻨﺪ ﮨﻮﺗﯽ۔ ﭘﮭﺮ ﻣﻐﻮﯾﮧ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﯿﻤﭗ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﭽﮯ ﮐﮭﭽﮯ ﮐﺴﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﮐﮯ ﮔﻠﮯ ﻟﮓ ﮐﺮ ﮨﭽﮑﯿﺎﮞ ﻟﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺭﻭﺗﯽ۔ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ: ’’ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻧﮑﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﻭﮦ ﺧﻮﮞ ﺍﺷﺎﻡ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺍﭨﮫ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺮﺍﺋﺾ ﮐﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﮨﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺍﻥ ﺑﭽﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺟﻮ ﭘﻮﺭﮮ ﮔﺎﺋﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﻠﮑﯿﺖ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮨﻢ ﺟﺲ ﻋﻼﻗﮯ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮩﺎﮞ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺮﮨﻨﮧ ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﮭﮯ۔ ’’ﻣﮕﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮭﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺿﺮﻭﺭ ﺳﻨﺎﺋﻮﮞ ﮔﺎ۔ ‘‘ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ’’ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻃﻼﻉ ﻣﻠﯽ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺳﯿﺪ ﺯﺍﺩﯼ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﻨﮕﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﮈﺍﻻ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔ ﻣﯿﮟ ﺳﭙﺎﮨﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺱ ﮔﺎﺋﻮﮞ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﻭﺍﺯﮦ ﺗﻮﮌ ﮐﺮ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺍ۔ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺻﺤﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﭽﯽ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﺎ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺟﺎﺋﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﭽﮭﯽ ﺗﮭﯽ! ﺍﺗﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻤﺮﮮ ﺳﮯ ﺍﺩﮬﯿﮍ ﻋﻤﺮ ﮐﺎ ﮐﺎﻻ ﺑﮭﺠﻨﮓ ﺷﺨﺺ ﻧﮑﻼ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﯾﮧ ﻭﮨﯽ ﺑﮭﻨﮕﯽ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺳﮯ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻧﮑﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﻥ ﺍﺗﺮ ﺍﯾﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﮔﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺯﻭﺭ ﺩﺍﺭ ﻣﮑﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﯿﺎ۔ ﻭﮦ ﻟﮍﮐﮭﮍﺍ ﮐﺮ ﮔﺮ ﭘﮍﺍ۔ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﺧﻮﻥ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﺑﻌﺪ ﺍﭨﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻗﻤﯿﺺ ﮐﮯ ﺩﺍﻣﻦ ﺳﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﻮﻧﭽﮭﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭘﮑﺎﺗﯽ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻧﺤﯿﻒ ﺍﻭﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﭼﮭﺎ’’ :ﺗﻢ ﺍﺳﮯ ﻟﯿﻨﮯ ﺍﺋﮯ ﮨﻮ؟‘‘ ﭘﮭﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﯿﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﭼﻼ ﮔﯿﺎ ۔ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﭘﺲ ﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﭘﻮﭨﻠﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﻭﮦ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ: ’’ﺑﯿﭩﯽ! ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺗﻤﮭﯿﮟ ﺍﻟﻮﺩﺍﻉ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﭘﻮﭨﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﺲ ﺍﯾﮏ ﮈﻭﭘﭩﮧ ﮨﮯ۔‘‘ ﭘﮭﺮ ﮈﻭﭘﭩﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﺍﻭﮌﮬﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﻧﮑﮭﯿﮟ ﭼﮭﻠﮏ ﭘﮍﯾﮟ۔ ﻭﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﮩﺮﮦ ﮈﮬﺎﻧﭗ ﮐﺮ ﭘﮭﻮﭦ ﭘﮭﻮﭦ ﮐﺮ ﺭﻭﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﺑﺲ ﺗﯿﺰﯼ ﺳﮯ ﻣﻨﺰﻝ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺑﮍﮪ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺑﺮلا
ﺱ ﻗﺼﺒﮧ ﺍﯾﮏ ﭨﯿﻠﮯ ﭘﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﮯ۔ ﺟﺐ ﮨﻢ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﺗﻮ ﻣﭩﯽ ﮐﮯ ﺑﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺑﭽﮯ ﻧﮑﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺑﺲ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﺟﻤﻊ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔ ﺍﺱ ﮔﺎؤﮞ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺳﮑﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﭼﻨﺎﮞﭽﮧ ﻧﻨﮭﮯ ﻧﻨﮭﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﭼﻮﻧﮉﮮ ﮐﯿﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﺑﺴﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺗﺮﮮ ﺍﻭﺭﻗﺪﺭﮮ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﭘﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺱ ﭼﺎﺭﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﻌﺾ ﺍﻧﺒﯿﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﺗﮭﮯ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﺌﯽ ﮐﺌﯽ ﮔﺰ ﻟﻤﺒﯽ ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﻗﺒﺮﯾﮟ ﻣﺒﯿﻨﮧ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻥ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﮐﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﻗﺮﺍﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﺗﻼﻭﺕ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎ ﻣﺎﻧﮕﯽ۔ ﺩﻋﺎ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﻏﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﺴﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮈﮬﻼﻥ ﺳﮯ ﺍﺗﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍﯾﮏ ﺩﺑﻼ ﭘﺘﻼ ﮨﻨﺪﻭ ﻗﺎﺋﺪ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺪﯾﻖ ﭼﻮﺩﮬﺮﯼ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺍﯾﺎ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﺮﮔﻮﺷﯿﺎﮞ ﮐﯿﮟ ﺍﻭﺭﭘﮭﺮ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﺍﮔﮯ ﺍﮔﮯ ﭼﻠﻨﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﺟﺴﭩﺲ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﮨﻤﯿﮟ ﺑﺘﺎﯾﺎ، ﯾﮧ ﮨﻨﺪﻭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺑﺘﺎ ﮐﺮ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﮑﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮔﺎﺋﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻭﺳﯿﻊ ﭘﯿﻤﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺑﮩﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺳﯿﮑﮍﻭﮞ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﺼﻤﺖ ﺩﺭﯼ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ، ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﻗﯿﺪ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻭﮦ ﺍﺝ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﯽ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺎﺋﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔ ﻧﯿﺰ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺳﯿﮑﮍﻭﮞ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺰﺕ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﻨﻮﺋﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻼﻧﮕﯿﮟ ﻟﮕﺎ ﺩﯼ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﭧ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺗﯿﻦ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺧﺒﺮ ﺍﮒ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻞ ﮔﺌﯽ۔ ﻭﮦ ﺗﯿﺰ ﺗﯿﺰ ﻗﺪﻡ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭼﻠﻨﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﮨﻤﻮﺍﺭ ﺟﮕﮧ ﺭﮎ ﮔﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺧﻮﺩ ﺭﻭ ﭘﮭﻮﻝ ﻟﮩﻠﮩﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻧﮩﯽ ﭘﮭﻮﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﻭﮦ ﺩﻭ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﺏ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﻓﺎﺗﺤﮧ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﮐﻨﻮﺍﮞ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻻﺷﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﭧ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ، ﻟﮩﺬﺍ ﺍﺏ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﮌﺍ ﮐﺮﮐﭧ ﭘﮭﯿﻨﮑﺎ ﺟﺎﺗﺎﺗﮭﺎ ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺘﮯ ﭘﮩﻨﭽﺘﮯ ﺿﺒﻂ ﮐﮯ ﺳﺒﮭﯽ ﺑﻨﺪﮬﻦ ﭨﻮﭦ ﮔﺌﮯ۔ ﻏﻢ ﮐﯽ ﺷﺪﺕ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﮐﮯ ﮐﻠﯿﺠﮯ ﺷﻖ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﮭﯿﮟ ﺳﺎﻭﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﺮﺱ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺧﻮﺩ ﻣﺠﮭﮯ ﯾﻮﮞ ﻟﮕﺎ، ﻣﯿﮟ ۱۹۷۷ﺀ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ۱۹۴۷ﺀ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﻧﺲ ﻟﮯ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭼﺸﻢ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﻮﮌﮬﯽ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺍﭨﺎ ﭘﮍﺍ ﮨﮯ۔ ﻭﺣﺸﯽ ﺩﺭﻧﺪﮮ ﺷﺮﺍﺏ ﮐﮯ ﻧﺸﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﺖ ﺑﮭﯿﺎﻧﮏ ﻗﮩﻘﮩﮯ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﺑﭽﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺑﮭﺎﮒ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﻋﺰﯾﺰ ﻭ ﺍﻗﺮﺑﺎ ﮐﯽ ﻻﺷﯿﮟ ﭘﮭﻼﻧﮕﺘﯽ ﮐﻨﻮﯾﮟ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺍﺗﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻼﻧﮓ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﮐﻨﻮﺍﮞ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮ ﮔﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﻨﺎﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﮩﻨﮯ ﻟﮕﺎ۔ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺑﮩﺘﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺱ ﭼﺎﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺟﻤﻊ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﮐﮯ ﻣﺰﺍﺭ ﮨﯿﮟ۔ ﻭﻓﺪ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺟﻮﮞ ﺟﻮﮞ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮨﭽﮑﯿﻮﮞ ﺑﮭﺮﯼ ﺍﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﺋﯽ ﺯﺍﺋﺮﯾﻦ ﮐﯽ ﺍﮦ ﺑﮑﺎ ﻣﯿﮞﺸﺪﺕ ﺍﺗﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺭﻭﺗﮯ ﺭﻭﺗﮯ ﮔﻠﮯ ﺭﻧﺪﮪ ﮔﺌﮯ۔ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺗﯿﺲ ﺑﺮﺱ ﺑﻌﺪ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﮩﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﻟﯿﻨﮯ ﺍﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﻞ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﮭﺮ ﺟﺪﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﻧﺎ ﺗﮭﺎ۔ﮐﺌﯽ ﮨﻨﺪﻭ ﺍﻭﺭ ﺳﮑﮫ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺫﺭﺍ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺩﻟﺨﺮﺍﺵ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮩﺘﮯ ﺍﻧﺴﻮ ﺧﺸﮏ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﻠﻮ ﺍﻧﮑﮭﻮﮞ ﭘﺮ ﺭﮐﮫ ﻟﯿﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﭘﺮ ﺷﺪﯾﺪ ﮐﺮﺏ ﺗﮭﺎ۔ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﺯﺍﺋﺮ ﮐﻮ ﺍﻧﮑﮭﯿﮟ ﭘﮭﺎﮌ ﭘﮭﺎﮌ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﭼﯿﺦ ﻣﺎﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﺎﮒ ﮐﺮ ﻧﻈﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﻭﺟﮭﻞ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ۔ ﻣﺠﮭﮯ ﻟﮕﺎ ،ﯾﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﻥ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞﻤﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﮯ ﺟﻦ ﮐﮯ ﭘﯿﭧ ﭘﮭﻮﻟﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﮭﯿﮟ ﺗﺎﺭﮮ ﻟﮕﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺩﻋﺎ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﻏﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﻨﺪﮪ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ’’ :ﯾﮩﺎﮞ ﺍﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﮭﻨﮉ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﻗﺎﺋﻞ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﯿﺮﯼ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮨﮯ، ﺍﭖ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﺟﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺷﮑﻮﮎ ﻭ ﺷﺒﮩﺎﺕ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻧﮭﯿﮟ ﯾﮩﺎﮞ ﻻ ﮐﺮ ﯾﮧ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎﺋﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﺧﻮﻧﭽﮑﺎﮞ ﻣﻨﻈﺮ ﻧﺌﯽ ﻧﺴﻞ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﻮ ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺩﮐﮭﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺟﻮ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺍ۔ ۱۹۴۷ﺀ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻧﺴﻞ ﮐﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﯾﮧ ﮐﻨﻮﺋﯿﮞﺪﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺟﺎﻥ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﺑﺮﺻﻐﯿﺮ ﮐﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺍﺭﺍﻻﻣﺎﻥ، ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﮐﺘﻨﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯿﺎﮞ ﺩﯼ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﻭﮦ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﻥ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻣﻠﮏ ﭘﺮ ﺍﻧﭻ ﺍﺋﯽ ﺗﻮ ﺗﻠﻮﺍﺭﯾﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﭘﮭﺮ ﮨﻮﺍ ﻣﯿﮟ ﻟﮩﺮﺍﺋﯿﮟ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﻨﻮﮞ ﮐﯽ ﭼﯿﺦ ﭘﮑﺎﺭ ﺍﻧﺪﮬﮯ ﮐﻨﻮﺋﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﻡ ﺗﻮﮌ ﺩﮮ ﮔﯽ۔‘‘ ﺍﺱ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻧﮯ ﻣﺰﯾﺪ ﮐﮩﺎ’’ :ﯾﮧ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺍﻥ ﺑﺪﻧﯿﺖ ﺩﺍﻧﺸﻮﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﺟﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﮐﮭﻮﺩﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔‘‘ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﭘﺮ ﮨﻨﺪﻭ ﺍﻭﺭ ﺳﮑﮫ ﺑﭽﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﭘﮭﺮ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺑﺴﻮﮞ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﺟﻤﻊ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔ ﻭﮦ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻧﮕﺎﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻐﻤﻮﻡ ﭼﮩﺮﮮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﯿﺎﺭﮮ ﺳﮯ ﺑﭽﮯ ﮐﻮ ﮔﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮔﺎﻟﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﻮﺳﮧ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﺰﺑﺎﻥ ﺣﺎﻝ ﮐﮩﺎ: ’’ﺑﯿﭩﮯ! ﺗﻢ ﺗﻮ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮨﻮ، ﯾﮧ ﮐﻨﻮﺋﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺼﻮﻣﻮﮞ ﮐﯽ ﻻﺷﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﭩﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻃﻮﻓﺎﻧﯽ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﺍﻥ ﮐﻨﻮﺋﻮﮞ ﺳﮯ ﭼﯿﺨﯿﮟ ﺳﻨﻮ ﺗﻮ ﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﺎﻥ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﮬﺮﻧﺎ۔ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺍﻣﺎﻧﺘﯿﮟ ﺗﻤﮭﺎﺭﮮ ﺑﮍﻭﮞ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺗﻤﮭﯿﮟ ﺳﭙﺮﺩ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﭽﮯ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺳﻔﯿﺮ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔‘‘ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﺳﻼﻡ ﮨﻮ ﺁﭖ ﭘﮧ ﺍﮮ ﺷﮩﯿﺪﺍﻥ ﻭﻃﻦ

Comments

Popular posts from this blog

نئیں جاندا زمانہ عظمت صدیق دی

حضرت بایزید بسطامی اور فاحشہ عورت کا واقعہ۔